Sonntag, 28. April 2013

Henry

 Hier een tag die ik vorig jaar een keer gemaakt heb voor mijn tante met een lekkere doos schokolade.
Henry heb ik met silver geembossd en dan met copics ingekleurd.
Ik wens iedereen een goede start in de nieuwe week morgen.
Liefs Juanita
Diese Tag habe ich letztes Jahr für meiner Tante gemacht und zusammen mit einer schachtel Pralinen verschenkt. Henry habe ich mit Silber embossd und dann mit meiner Copics gemalt.
Ich wünsche allen einen guten start in die neue Woche!
Alles liebe Juanita

Sonntag, 21. April 2013

Steffi jarig

 Hier de verjaardagskaart voor mijn stiefdochter, lekker zonnig in geel!
Tilda weer met mijn copics gekleurd. Ik hoop dat iedereen lekker van die paar dagen zon genoten heeft!
Dit weekend is bij ons niet zo mooi, dus kan ik weer lekker gaan knutselen!
Prettige week allemaal!
Liefs Juanita
Das ist der Geburtstagkarte für meiner Stieftochter, schön Gelb und sonnig!
Tilda habe ich wieder mit meiner Copics gemalt.
Ich hoffe das alle die paar schöne sonnige Tage genossen haben!
Dieses Wochenende ist es nicht sehr schön  bei uns, daher kann ich jetzt schön weiter Scrappen!
Schöne Woche an allen, alles liebe Juanita

Sonntag, 7. April 2013

Paaskaart voor de buurvrouw

 De buurvrouw maar even verrast met de pasen! Een lekkere paaspannetone met deze tag.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Prettige zondag. Liefs Juanita
Mit der Ostern haben wir die Nachbarn überrascht mit einen Osternküchen und diesen Tag.
Ich hoffe er gefällt euch!
Schönen Tag an allen!
Liebe Grüssli Juanita