Follower

Sonntag, 20. Oktober 2013

Bedankkaartje en ketting

 Dit kaartje heb ik even snel gemaakt als bedankkaartje voor een gezellige zondag met lekker eten.
Het vintageplaatje had ik van mijn zussie gekregen en vondt die wel passend.
De kandelaar van Tim Holtz vondt ik ook wel passen en het parfumflesje ook.

De ketting heb ik met mijn stiefdochter samen gemaakt.  De stempel met zwarte Stazon op krimpie dinkie gedaan en dan met copics ingekleurd. Heeft iemand een tip met wat het beter te kleuren is of stempelen want met de copics haal je het zwart van de stempel weer weg, dat is wel lastig. Na het krimpen heb ik de rand met zilver embossing poeder gedaan dat ziet er ook wel mooi uit maar ik weet niet hoe goed dat blijft zitten. Het was echt een probeerseltje. Nog een ketting met kraaltjes maken en klaar!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Bedank voor jullie reakties iedere keer, ik waardeer het zeer.
Liefs Juanita

Diese Karte habe ich schnell nach einen gemütliche Sonntag gemacht mit feinen Essen, zum danke sagen.
Das Vintagebild habe ich mal von meiner Schwester bekommen, und habe gedacht das passt zu meiner Schwiegermutter. Dazu habe ich die Kerzenständer von Tim Holtz gebraucht und die Parfumflasche passt auch finde ich.
Die Kette ich ich mit meiner Stieftochter zusammen gemacht. Ich habe mit Stazon auf Schrumpffolie gestempelt und dan mit Copics gemalt. Hat jemand ein Tip womit es besser geht, mit die Copics geht nämlich die Schwarze Stempelabdruck wieder weg. Nach dem Schrumpfen habe ich der Rand mit Silber Embossingpulver bearbeitet, wie gut das sitzen bleibt weiss ich nicht. Das ganze war einen Versuch.
Dan noch mit Perlen einen Kette machen und fertig ist das ganze.

Ich hoffe das es euch gefällt, und bedanke mich für die Kommentare die Ihr mich immer schreibt.
Ich schätze das sehr.
Alles liebe Juanita

Sonntag, 13. Oktober 2013

Zussie

Hier weer een kaartje voor mijn zussie en zwager die toch een behoorlijk zwaar leven hebben betreffend hun gezondheit. Gewoon maar even om ze te laten weten dat we aan ze denken.
De roos heb ik met pan pastels gekleurd, mijn zussie heeft gisteren op de clubdag van Tiets nog een paar kleuren voor me gekocht. De rand van de stempel heb ik nog met parelmoer embossingpoeder bewerkt, dan glittert het zo lekker!
Nou prettige zondag iedereen!
Liefs Juanita

Diese Karte habe ich gemacht für meinen Schwester und Ihren Mann, die doch Gesundheitlich ein schweres Leben haben. Ich wollte sie einfach wieder wissen lassen das wir in gedanken immer bei ihnen sind.
Die Rose habe ich mit Pan Pastels bemalt, zum Glück hat meiner Schwester gestern wieder ein paar Farben für mich gekauft auf der Clubtag von Tiets. Der Rand vom Stempel habe ich mit Embossing Pulver bearbeitet, das glitzert so schön!
Jetzt wünsche ich allen einen schönen Sonntag!
Alles liebe Juanita

Samstag, 5. Oktober 2013

Welkom nieuwe volgers

Eerst welkom aan mijn nieuwe volgers, heel leuk dat jullie mij willen volgen!
Op het moment heb ik geen kaarten liggen die ik kan jullie laten zien, ze moeten eerst nog jarig worden.
Dus laat ik jullie een multi media schilderij zien die ik gemaakt heb voor een uitstelling in onze koffieshop.
Ik heb er schelpen op geplakt en jute en dan met acrylverf geschildert en dan druppels erop geschildert, die vindt ik echt wel goed gelukt!
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
Prettig weekend allemaal, liefs Juanita


Zuerst wilkommen an alle neue Folger, ganz toll!!
Im moment habe ich keine neue Karten die ich euch zeigen könnte. Die fertige die ich habe kann ich noch nicht zeigen da die Leute noch kein Geburtstag hatten.
Aber ich wollte euch zeigen was ich gemalt habe für einer Austellung die wir in unseren Kaffeebar im Geschäft machen.
Ich habe Muscheln und Jute auf einer Leinwand geklebt und dan weiter mit Acrylfarbe bemalt.
Die Tropfen Wasser finde ich gut gelungen!
Ich bin neugierig was Ihr davon haltet.
Jetzt wünsche ich euch schönes Wochenende.
Liebe Grüsse Juanita