Sonntag, 19. Februar 2012

Trouwkaart Angelique en Ed




Mijn  lieve zussie en zwager 12,5 jaar getrouwd, dit is hun kaart geworden.
Ik ben blij dat ik in Holland erbij kon zijn, ik had ze al vanaf April vorig jaar niet meer gezien.
Heel erg jammer dat Ed niet bij het feestje kon zijn, maar het kan nou eenmaal niet anders. Ik hoop echt dat er nu gauw een paar longen komen voor hem. Het feestje was heel geslaagd, lekkere salades die mijn zussie gemaakt heeft en nu kon ik nog meer van haar vrienden leren kennen, die allemaal geholpen hebben met verhuizen of met heen en weer rijden naar Groningen als Ed weer daar lag. Lief hoor!!!!!
Verder heb ik in Holland natuurlijk toegeslagen met Srapdingetjes kopen, niet te geloven wat er nu allemaal op tafel ligt. Hihihii. Lintjes, bloemetjes, Tim Holtz mallen voor de Cuttle bug, Embrossing dingetjes, nog een paar stempels en van mijn zussie een zooitje copics. Ik kan niet wachten om ze te gebruiken. Hihii
Liefs Juanita

Das ist die Karte für die 12,5 Jährige Hochzeitstag meiner Schwester und Schwager.
Ich bin froh das wir beim Festli in Holland dabei sein konnten, ich habe Sie seit April letztes Jahr nicht mehr gesehen. Es war natürlich schade das Ed nicht dabei sein konnte, aber es geht nun mal nicht. Ich hofffe das er schnell ein paar Lungen bekommt. Es Festli war schön, meine Schwester hat feine Salate gemacht und jetzt konnte ich noch Ihre Freunde kennen lernen die geholfen hatten mit Umziehen letztes Jahr und die Sie immer wieder nach Groningen gefahren hat wenn Ed wieder dort im Spital war. Ganz liebe Leute!!!
Natürlich habe ich in Holland zugeschlagen mit Scrapsachen kaufen, unglaaublich was jetzt alles auf den Tisch ligt. hihihi.
Bändeli, Blümli, Stanzen für die Cuttlebug und noch ein haufen Copics Stifte, ich kann nicht warten bis ich Sie mal testen kann, also Tschüssiiii
Liebs Grüssli Juanita

2 Kommentare:

  1. hoi zus
    ik ben super blij dat jullie er waren, jammer dat één week zo snel gaat hé
    ja jullie hebben lekker veel spullen gekocht
    gelukkig dat ed nu boven aan staat op de transplantatie lijst staat, dus spannend hoor
    het is echt een super mooie kaart die we hebben gekregen, en lekker in het roze, hihiihi
    dank jullie wel voor alles
    zie ik net op mijn dat ik ineens 168 volgers heb, jeetje dat gaat snel, en voor de candy hoef je geen eens volger te zijn, alleen de foto met de link plaatsen op je blog
    veel plezier met je hobby spullen opbergen en gauw lekker spelen met je copic's
    liefs en knuffels van ons
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je zussie

    AntwortenLöschen
  2. hoi zus
    er staat een verrassing voor je op mijn blog
    hihihihi
    liefs en kusjes
    je zussie

    AntwortenLöschen