Sonntag, 13. Mai 2012

Dolfijn Digi

Hoi lieve bloggers

Ik heb een digi om weg te geven, als jullie hem willen hebben laat dan een reactie achter en plaats hem bij jezelf in je sidebar. 
Ik wilde hem graag tot mijn verjaardag, 17 Juni, bovenin laten staan, maar het lukt niet zoals ik wil!
ik zou natuurlijk héééééél blij zijn met een verjaardagskaartje, maar het is geen moet hoor!
Ik wil wel graag dat je volger bent of wordt en natuurlijk blijft. Hihiiiii.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, en hoop op een paar reacties.

Liefs Juanita

Hallo liebe bloggers


Ich habe einen Digi zum verschenken. Wenn du Ihm gern möchtest, hinterlasse dann eine Kommentar und stelle die Digi bei dir selber in deiner Sidebar.
Ich hätte diese Post gern bis zu meiner Geburtstag, 17 Juni oben in meiner Blog stehen lassen aber es klappt nicht so wie ich will!  Ich wurde mich natürlich freuen wenn ich ein paar schöne Karten bekomme zum Geburtstag, ist aber kein muss!
Ich hätte natürlich schon gern das du Volger bist oder wirst und auch bleibst.Hihihiih.
Ich hoffe das er euch gefällt und das ich ein paar Kommentare erhalte.
Alles liebe Juanita

2 Kommentare:

  1. hoi lieve zus
    die heb je prachtig gemaakt, ik heb het met een directe link geplaatst alleen naar dit blog bericht, dus bij mij blijft die staan tot 17-06 en is makkelijker voor andere om te reageren naar jou toe.
    die verjaardag kaart krijg je wel hoor zuslief, hihihiihihiihiiih
    liefs en knuffels van ons

    AntwortenLöschen
  2. Wat een prachtige dolfijn, ik zou hem graag van je ontvangen, super!!!
    Ik zal het plaatje in mijn sidebar zetten.

    gr. arjette

    AntwortenLöschen