Donnerstag, 4. Oktober 2012

Baby Diego

 Deze kaart was weer een opdrachtje van een kollegaatje, ze bestelt ieder keer kaarten bij me, dat vindt ik echt leuk om te doen. Ze verteld me dan altijd de naamen en lievelingskleur of andere dingen, zodat ik het dan echt persoonlijk kan maken. Ingekleurd heb ik weer met copics. En het dolfijntje vindt ik er wel schattig bij.
Ik vindt het altijd leuk als jullie reacties achterlaten, dankjulliewel hiervoor.
Liefs Juanita
 Diese Karte habe ich wieder als Auftrag erhalten von einer Freundin. Sie sagt mir immer wie Sie heissen und favorite Farbe und andere Sachen damit ich die Karte so Persönlich wie möglich machen kann.
Der Stempel habe ich wieder mit Copics gemalt. Die kleine Delphin finde ich auch herzig dazu.
Ich freue mich immer ab eure Reaktionen, und Danke euch dafür!
Alles liebe Juanita

5 Kommentare: