Sonntag, 25. November 2012

Nog maar één!

 Hier dus weer één, ik heb er zo'n 12 stuk gemaakt tot nu toe. Ik ben blij als ik weer andere kaarten kan maken! Hihihiih. Nee hoor, kerstkaarten zijn wel leuk om te maken. Ik moet er nog een paar doen, gelukkig ken ik niet zoveel mensen, anders zou ik nooit op tijd klaar worden! Prettige week iedereen. Liefs Juanita
Wieder eine Weihnachtskarte! Bis jetzt habe ich ca. 12 Karten geschafft, zum Glück kenne ich nicht soviele Leute, sonst wurde nie alle einen Karte bekommen. Die Zeit läuft so schnell!!!
Ich wünsche allen einen schöne Woche. Liebe Grüsse Juanita

4 Kommentare:

  1. Oh die is lekker vrolijk.
    Past mooi bij de kerst.
    Wat een schattige afbeelding.

    Fijne zondag.

    Grietje

    AntwortenLöschen
  2. Heel leuk kaartje is dit weer!
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen
  3. heel mooi kaartje mooi stempeltje ook de vorige ze zien er erg vrolijk uit groetjes maartje

    AntwortenLöschen
  4. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt en ja eigenlijk moet ik ook nog aan de slag maar ik ben goed als het bijna zover is dan moet ik er snel nog wat maken groetjes van Joke Mulder
    Ben volger geworden

    AntwortenLöschen