Freitag, 29. März 2013

Save water drink whisky

 Hier heb ik een projektje gemaakt die goed bij onze whisky stelling past.
De lijst had ik al jaren liggen, dus dacht ik die moet er ook maar eens aan geloven. Ik heb hem eerst met goudverf geschildert en dan met paynesgrijs gepatineerd, zodat hij er wat ouder uit ziet.
Op de achtergrond zit een lint die mijn schoonmoeder ingekleurd heeft zodat onze familie een eigen schottenruit heeft, hihi (vond ik wel orgineel). Het vat is weer met copics ingekleurd: E59, 47, 44, 41 en W5, 3, 1. Bij het woord whisky heb ik nog kleine pins van Tim Holtz gedaan.
Ik wens iedereen een vrolijk pasen!
Liefs Juanita
Ich hatte noch ein alte Rahmen gevonden die ich sehr gut gebrauchen konnte für dieses projekt.
Ich habe die Rahmen zuerst mit Acryl gold farbe bemalt und dann mit Paynegrey patiniert.
Das Band im Hintergrund ist ein Schottenmuster die meiner Schwiegermutter entworfen hat damit unseren Familie auch ein eigenes Muster hat, hihi, ich fand das wirkllich orginell.
Das Fass habe ich wieder mit Copics bemalt: E59, 47, 44, 41 und W5, 3, 1.
Beim Wort Whisky habe ich noch kleine Tim Holtz Pins reingemacht.
Ich wünsche allen ganz frohe Ostern.
Alles liebe Juanita

6 Kommentare:

  1. Hallo Juanita,
    Das Bild ist eine ganz wunderschöne Arbeit und mit dem gefärbten Band wird das Whisky Fass richtig toll hervorgehoben.

    Das Bild währe doch auch ein tolles Geschenk für einen Mann.

    Liebe Grüße-Carmen

    AntwortenLöschen
  2. Heel mooi schilderijtje!
    Leuke kleuren.
    Fijne dag nog.
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen
  3. gaaaaf!!!!!!!!
    ziet er goed uit!!!

    kiss sammiej

    AntwortenLöschen
  4. Jij maakt zoooooooooooooooooooveel moois!!!!!!!!!!!11 lieve groetjes Hanny

    AntwortenLöschen
  5. Wat een prachtige creatie, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    AntwortenLöschen