Sonntag, 3. November 2013

Eerste kerstkaart

 De eerste is klaar!
De stempel heb ik met ETUU poeder gedaan, het krijgt gewoon zo'n mooie glans!
Verder is het niet veel speciaals, meerdere stempels heb ik gebruikt en 1 van mijn nieuwe stansen.
Ik moet er nog een beetje in komen, hihi.
Prettige zondag iedereen!
Liefs Juanita
 Mein erste Weihnachtskarte ist fertig! Ich bin noch nicht so wirklich in Weihnachtsstimmung, daher ist es noch nicht so spezial! Der Engelstempel habe ich mit UTEE bearbeitet, das gibt so ein schöne Glanz!
Ich wünsche allen ein schönes Wochenende!
Liebe Grüsse Juanita

5 Kommentare:

  1. heel mooi kerstkaartje ik vind de ketting ook heel mooi groetjes maartje

    AntwortenLöschen
  2. Hoi Juanita,
    mooie kaart zeg !
    Je bent alvast goed begonnen !
    Liefs
    Margo

    AntwortenLöschen
  3. Leuke kaart.
    Goed idee die uitgestanste bloemen in de voorkant.

    Grietje

    AntwortenLöschen
  4. Hoi Juanita,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, ik ben ook volger bij jou geworden, groetjes van Ans

    AntwortenLöschen
  5. hoi lieve zus
    je kaartje is echt goed geworden, je zit al goed om te beginnen met de kerstkaart, je hoeft er niet in te komen ;)
    de ketting is erg leuk geworden, en ik heb nog steeds het roze kaartje voor mijn neus staan op tafel, echt zo mooi en natuurlijk de roze kleur is geweldig
    dikke knufffffffffffffffffffffff aan jullie van je zussie en zwager xxxxxxxxxxxxxxxxxjes en veel liefs

    AntwortenLöschen