Sonntag, 29. Dezember 2013

Album

 Een bezoekje aan mijn lieve vriendin in Bolivia kan natuurlijk niet zonder een mooi album met herrineringen!
Ik ben er wel maanden mee bezig geweest, maar het was super leuk om te doen.
Onze bruiloften, vakantie's en een dagje in een fotostudio, dat mag allemaal niet missen.
Ik heb van alles gebruikt en het lekker kleurig gemaakt.
Gaan jullie maar op ontdekkingstour door mijn boekje! Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden!
Nu wens ik iedereen een hele prettige jaarwisseling en veel gezondheid in het nieuwe jaar.
Liefs Juanita

 Einen Besuch in Bolivia bei meiner liebe Freundin darf natürlich nicht stattfinden ohne einen Errinerungsalbum! Es hat ein paar Monate gebraucht aber es was toll zum machen!
Unsere Hochzeiten, Urlaub und einen tollen Tag im Fotostudio, das darf nicht fehlen im Album.
Ich habe es ganze schön farbig gehalten, da Sie das am liebsten hat.
Ich wünsche euch viel spass beim Entdecken! Ich hoffe das es euch gefällt!
Jetzt wünsche ich allen einen guten Rutsch und viel Glück und Gesundheit ins neue Jahr!
Alles liebe Juanita








2 Kommentare:

  1. wat heb je dit mooi gedaan en wat zal je er een werk aan gehad hebben je mag er best trots op zijn een goede jaarwisseling gewenst groetjes maartje

    AntwortenLöschen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    AntwortenLöschen