Sonntag, 24. Januar 2016

Exclusive Dinner

Hallo lieve Copicliefhebbers

De eerste maand van het jaar is ook haast alweer voorbij.

De tijd gaat zo ongelovelijk snel voorbij,
gelukkig heb ik weer wat tijd gevonden om lekker te kleuren met mijn Copics!

Dit is weer een bijdrag voor het Copic Benelux Blog.
 
Deze keer laat ik jullie een kaartje zien met een stempel van Ching-Chou Kuik, ik ben gek op haar werk.



Ik heb lekker krachtige kleuren gebruikt.


Voor de achtergrond heb ik een witte rand om haar heen vrij gelaten en ben dan van licht naar donker gegaan met de kleuren: B91-B93-B95-B97-B99

Haar jurk heb ik met R29-R59-R89 gekleurd en heb dan met een glitter Gelly Roll pen stipjes op haar jurk gedaan.  Die pen heb ik ook voor het goud gebruikt.

Het goud heb ik met deze kleuren gedaan: Y11-Y17-100

Het haar: E49-E19-YR24

Haar huid: E00-E13-R01-BV20

De bladeren: BG72-BG75-BG78

Het muurtje: W1-W3-W5-W7

En voor de lantaarn heb ik C3-C5-C7 gebruikt en het licht: Y11-Y13-Y15

Verder heb ik nog Opaque White gebruikt voor de highlights.

 
Het kaartje heb ik in dezelfde kleuren gehouden, zodat het één geheel is.
Het blauwe karton heb ik met Mica Gloss Old Gold bewerkt.
Ik heb er verder niet veel op gedaan want dan verliest de stempel zijn werking, en daar gaat het toch om, niet waar?

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie gegeven heb, en vindt het altijd erg leuk als jullie een berichtje achterlaten.

Een prettige dag allemaal!

Liefs Juanita 

 
 

1 Kommentar:

  1. Hij is weer prachtig Juanita ! Heel erg mooi ingekleurd !
    Groetjes
    Margo

    AntwortenLöschen