Freitag, 12. August 2016

Sea Shell Jar


Leuk dat jullie weer komen kijken!

Mijn vakantie was super, lekker aan de Oostzee geweest.
Omdat ik de zee altijd wel mis hier in Zwitserland, was ik echt blij een weekje aan het water te kunnen zijn!
De meeuwen die boven je rondvliegen en schreeuwen, de golven die breken en het strand die vol is met mensen. Ach ja, ik droom er nog steeds van......... 

 Dus heb ik natuurlijk weer een kaartje met een strandstempel gemaakt!
De stempel is van Stampendous en heet Sea Shell Jar.


Omdat het moeilijk is om te schrijven welke schelp ik met welke Copic gekleurd heb, heb ik nog een stempelafdruk gemaakt en daar met pijltjes de kleuren opgeschreven.

 

Ik schrijf onderaan nog wel alle kleuren op hoor! 

De deksel heb ik weer een chroom effekt gegeven.
Met Mod podge heb ik op het glas ook wat akzenten gegeven
 maar dat is op de foto niet te zien.


 Dit is het kaartje geworden.

Ik heb de stempel uitgeknipt en op papier geplakt met een mooie zand en lucht achtergrond.
Verder heb ik nog wat schelpjes erop geplakt en wat hooi, en klaar is hij!

Hier nog de kleuren die ik gebruikt heb:

Glaspot: B0000 - B000 - B91 - C0 - C2 - C3 - C4 - C7
Deksel: 100 - C8 - C7 - C5 -C3 - C2 - C0 - B000
Zand: E30 - E31 - E42 - W3

Alle schelpen:

C0 - RV95 - BV00 
E50 - E09 - E15 - E13
E50 - E51 - E53 - W3
YR27 - E08 - E59
W4 - R22 -R20 - R30
E50 - RV00 - BV00 -W4
BV00 - C0 - C2

Nu wens ik jullie nog een prettige dag, geniet lekker van het weer!

 
 


 
 


 

4 Kommentare: