Sonntag, 23. September 2018

Schoenen verfen met Copic's

Hallo Blogbezoeker's
Van een zeilvakantie had ik nog een paar witte schoenen staan
die al gele vlekken hadden gekregen,
dus zijn ze niet meer mooi om te dragen.
Dus wat doe je ermee?


Natuurlijk kijken dat je ze met je lieveling's
kleurmiddel mooi kan maken!
Ik heb mijn Copic Various Ink en Copic Cleaner
genomen en ben aan de slag gegaan.
Als je geen navuller's hebt, kun je ook met de punt
van je Copic op een palet of Craftsheet drukken,
dan komt er genoeg inkt uit om te gebruiken.
In mijn film laat ik ook zien hoe dat werkt.
Toen ik begon had ik nog geen idee hoe ik ze er uit wou laten zien.
Terwijl ik er mee bezig was,
kwam het idee van een zee motief.
En bij zulke zomerse schoenen past dat motief prima toch!




 

Misschien dat jullie ook nog zulke schoenen hebben staan?
Dan zou ik zeggen, probeer het ook eens!

Leuk dat jullie weer zijn langsgekomen
en tot volgende keer.

Groetjes
 
Juanita
 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen