Sonntag, 25. März 2012



Mijn chefin was de 22ste jarig, en dit is haar kaartje geworden. De stempel is ingekleurd met Aquarellkleurpoloden. Ik heb een paar nieuwe stanzen gebruikt en vloeibare parels, daar ben ik helemaal weg van, ik moet gauw nog een paar kleuren erbij kopen. Hihihihi.
Liefs Juanita

Dieser Karte habe ich für meiner Chefin gemacht die am 22e Geburtstag hatte. Ich habe ein paar neue Stanzen gebraucht und Flüssigperlen. Die Perlen gefallen mir so gut das ich gleich noch ein paar Farben mehr muss kaufen:Hihihih
Alles liebe Juanita

3 Kommentare:

  1. Vind het plaatje erg lief.
    Kleuren passen mooi bij elkaar.
    Het achterste gedeelte van de bovenste bloem, vind ik ook heel mooi.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen
  2. Mooi gemaakt. Die pareltjes zijn inderdaad heel handig.
    liefs Tessa & Anke

    AntwortenLöschen
  3. Prachtig kaartje Juanita, vind de combinatie roze - paars super leuk, mooie stansjes ook. Prachtig gemaakt.
    Liefs Kizzy

    AntwortenLöschen