Dienstag, 6. März 2012

Steffi


Dit is de verjaardagskaart voor mijn stiefdochter die 24 maart jarig is. Dit is het eerste verzoekje met de copics stiften, de overgang is nog niet zo vloeiend, maar ik ben aan het oefenen. hihii.
Verder heb ik lekker gebruik gemaakt van mijn nieuwe inkopen uit Holland, van Tim Holtz het alfabet. En verder het vogelhuisje en roze vloeibare parels en bloemetjes. Hoe vinden jullie hem?
Liefs Juanita

Hier der Geburtstagskarte für meine Stieftochter die 24 März Geburtstag hat. Es ist mein erster Versuch mit die Copics Stiften, die Farbverlauf ist noch nicht so fliesend, aber ich bin am üben. Hihiihi.
Weiter habe ich meine neue Sachen die ich in Holland gekauft habe gebraucht, vom Tim Holtz die Buchstaben, und sonst noch Blümli und flüssig Perlen und mein Vogelhäusli stanzer.
Gefällt er euch?
Alles liebe Juanita

2 Kommentare:

  1. hoi zus
    je kaartje is mooi, steffi zal het zeker leuk vinden, ik vind zelf dat je de letters in groen had moeten doen, dat valt meer op, en dat met die copic's komt vanzelf wel goed, het is heel anders werken dan met potloden hé
    wat leuk ik zie dat je via hanny (kaartengallery) een nieuwe volger erbij hebt
    echt super hé zus
    liefs je zussie
    knuffie's en xxxjes aan jullie van ons

    AntwortenLöschen
  2. hallo juanita ook dit vind ik weer een erg mooi kaartje leuke kleur ook groetjes maartje

    AntwortenLöschen