Sonntag, 1. Juli 2012

Geslaagd



 Dit is de kaart voor mijn stiefzoon geworden die geslaagd is voor zijn megapraktiker diploma.
We zijn behoorlijk trots op hem want hij heeft heel goed afgesloten.
Ik vond het wel een stoer plaatje, hij heeft zelf ook altijd een kophorer op zijn oren, hihhi.

Diese Karte habe ich gemacht für mein Stiefsohn die seiner Megapraktiker Lehre mit einer 5 abgeschlossen hat. Wir sind ganz stolz auf Ihm. Dieser Stempel habe ich ausgesucht da er auch immer ein Kopfhörer auf denn Ohren hat, hihih.
En dit is de kaft die mijn schoonmoeder voor mijn tas gemaakt heeft. Super mooi he!!

Und das ist die Hülle die meine Schwiegermutter für meine Tasche gemacht hat. Super schön gäll!!!!!!

Liefs Juanita

4 Kommentare:

  1. Echt een heel leuk kaartje!!!!! groetjes Hanny

    AntwortenLöschen
  2. hoi zus
    het is een pracht van een kaart en je tas is super mooi gedaan door doris
    gefeliciteerd met het behalen van olli zijn diploma, en zussie het heet hier een koptelefoon, hihihihiihihihiihhi
    liefs en dikke knuffels aan jullie 2

    AntwortenLöschen
  3. Nou, koptelefoon dan, hihih. Ik dacht wel dat het zo zou heten, maar was niet zeker.
    En het was Patrick hoor, niet Oli.
    Liefs

    AntwortenLöschen
  4. Grappig kaartje!
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen