Sonntag, 5. Mai 2013

Mannenkaart

Hier een verjaardagskaart voor de vriend van mijn schoonmoeder.
Ik heb allemaal tandwielen gebruikt. De achtergrond is zilvermetaal met tandwielen geembrosst van Tim Holtz en dan de tag gestempelt en met dezelfde stempel heb ik ze dan geembosst met brons en zilver en 1 heb met doorzichtige embosspoeder gedaan, dat glanst dan zo mooi!
Dank jullie wel voor jullie reakties iedere keer, ik lees ze heel graag.
Goede start in de nieuwe week morgen!
Liefs Juanita

Hier einen Geburtstagkarte für der Freund von meiner Schwiegermutter.
Ich habe alles Zahnräder gebraucht, das passt immer für einen Mann oder?
Im Hintergrund habe ich dunnes Blech mit Zahnräder von Tim Holtz geembrosst.
Für die Tag und die andere Zahnräder habe ich ein Stempel gebraucht und dann mit Bronze und Silber geembosst.
Ich danke euch für eure Reactionen immer, ich lese Sie sehr gern!
Gute Start in die neue Woche!
Alles liebe Juanita

5 Kommentare:

  1. hoi zus
    het is een prachtige kaart die je hebt gemaakt,
    ik zie dat je volgers aantal ook stijgt, leuk, ik herken veel mensen bij je, super leuk meiden dat jullie bij me zus volger zijn geworden, knuffff voor allemaal
    zus jij, rolf en de kids en doris de lieve groetjes en dikke kus

    AntwortenLöschen
  2. Wat een mooie mannenkaart Juanita.! Fijne avond, groetjes Marga.

    AntwortenLöschen
  3. Wat een knappe kaart !!!!!!


    Grtjs, Peggy

    AntwortenLöschen
  4. Wat een mooie kaart, heel leuk!!!

    gr. arjette.

    AntwortenLöschen
  5. Schitterende kaart!
    Mooie kleuren.
    Groetjes, Miriam

    AntwortenLöschen