Freitag, 22. September 2017

Face in black and grey with Copic's

   
Hallo Copicliefhebbers

Zo'n 25 jaar geleden tekende ik alleen maar met potloden
en maakte af en toe ook wel portretten.

Nadat ik nu jaren geen potretten meer gemaakt heb,
wilde ik het eens met mijn lievelingsmarkers (de Copic's natuurlijk) proberen.

Ik heb hiervoor een ouder bekend persoon uitgezocht
en heb deze heer alleen met de C nummers gekleurd.

Alleen is het dus zo, dat als je met de Copic's mooi gaat blenden,
de huid er behoorlijk glad uitziet.
En dat past natuurlijk niet, dus heb ik met de blender nummer 0,
stipjes op zijn huid gemaakt en daardoor komt er wat struktuur in.


 Ik heb eerst met de beitelpunt van C10 de donkere vlakken gemaakt.


en de rest laat ik met een filmpje zien.
Ik hoop dat het te volgen is, maar langzamer kan niet anders wordt de film zo lang.
           






            

 
 

Ik ben aardig tevreden met het resultaat en hoop dat ik jullie ook geinspireerd heb.

Tot volgende keer weer.

Een fijne dag allemaal.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen