Donnerstag, 14. Juli 2011

Kaart voor Slowakei

Deze kaart heb ik voor een kollega gemaakt. Haar vader werd 70 Jaar.
Ze zij dat hij van licht blauw en hout houdt, dus dit is het geworden.
Ze komt volgende week terug, dus ben ik benieuwd wat haar vader ervan vondt.

Diese Karte habe ich für eine Arbeitskollegin gemacht.
Ihre Vater ist 70 Jahre worden, Sie sagte das er Hellblau und Holz gern hat.
Das ist es also worden, nächste Woche komt sie von den Ferien zurück und dan bin ich neugierig wie Ihm die Karte gefallen hat.

Liefs Juanita

2 Kommentare:

  1. Een prachtige kaart Juanita !
    Bedankt voor je reactie op mijn blog dat vind ik altijd erg fijn !
    Liefs
    Margo

    AntwortenLöschen
  2. hoi zus
    het is een hele mooie kaart geworden
    je bent er maar druk mee hé
    ik heb nog niks geplaatst op mijn blog hoor
    ik ben er nog niet aan toe gekomen
    morgen ochtend komt de huishoudhulp om 08.30 al, vanwege woensdag komt ze morgen
    weltrusten zus je zal nu wel al op bed liggen, ik ga ook zo, ik was er om 06.00 al uit, zo een drukke dag geweest

    AntwortenLöschen