Montag, 22. August 2011

Welkom Penilla en Hanny

Welkom Penille en Hanny, harstikke leuk dat ik er weer 2 volgers bij heb. Ik hoop dat jullie mijn creaties leuk vinden.
Nu weer eens een tattoo die ik een paar jaar geleden gemaakt heb bij een kollega van me, hij hoorde bij één van de eerste die ik gemaakt heb.
Ik hoop gauw weer een nieuwe creatie te kunnen plaatsen, maar op het moment is er veel op het werk te doen.

Hier wieder mal ein Tattoo die ich vor ein paar Jahre gemacht habe.
Ich hoffe bald wieder ein paar neue creationen zu publizieren.

Liefs Juanita

1 Kommentar:

  1. hoi zus
    deze ken ik nog niet, mooie tattoo, maar ja dat weet je er zit een adelaar op, hihihihi
    hoi penilla en hanny, lief dat jullie hier ook volger zijn geworden, ze zal jullie niet teleurstellen, en ze doet het scrappen ook nog niet zo lang en kijk hoe mooi allemaal al
    ik ben erg trots op je zus
    liefs je zussie

    AntwortenLöschen