Freitag, 16. Dezember 2011

Voor mijn zussie met man en Jeannine, mijn vriendin met man


Dit zijn de kerstkaarten dus voor mijn zussie en mijn vriendin. (met mannen natuurlijk) Het ideetje komt natuurlijk van mijn kreative zussie, hihi. Ik kreeg namelijk vorig jaar zo'n kaart van haar. En ik vondt hem zo mooi.
Gelukkig kon ik hem aan mijn moeder meegeven die dus in oktober bij mij was, anders zou hij zeker niet heel aangekomen zijn, en die voor mijn vriendin in Bolivien, kon ik aan haar man meegeven die weer terug naar huis ging (hij werkt overal op de wereld). Want kaarten die dikker zijn als normaal komen niet altijd aan jammer genoeg.
Prettig weekend aan iedereen. 
Liefs Juanita

Das sind die Weihnachtskarten für meinen Schwester und meine Freundin ( mit Männer natürlich)
Die Idee kommt natürlich von meiner kreative Schwester, ich habe nämlich letztes Jahr so einer Karte von Ihr bekommen und finde Ihm so schön!!
Zum Glück konnte ich die Karte meiner Mutter mit geben, sonst wäre er sicher nicht im ein Teil angekommen mit der Post. Die für meiner Freundin konnte ich Ihren Mann geben die gerade in der Schweiz war und wieder Heim geflogen ist. ( er arbeitet auf der ganze Welt) Leider kommen Karten die dicker sind als normal, nicht immer in Bolivien an.

So, schönes Wochenende an alle. 
Juanita

3 Kommentare:

  1. Ze zijn schitterend!
    Prachtige plaatjes!
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen
  2. hoi zussie
    ze zijn alle 2 prachtig, maar de roze die wij hebben gekregen vind het ik mooiste
    hij hangt te pronken in de kerstboom
    gefeliciteerd met pepperl, doe hem de groetjes vandaag
    wij hebben geen storm of sneeuw, maar +/- 5 graden boven nul, en dat voor december hé
    knuffies van ons

    AntwortenLöschen
  3. Prachtig hoor Juanita! Super leuk idee ( van je zussie dan wel, maar dat geeft niet haha!)

    groetjes, Elly

    AntwortenLöschen