Sonntag, 8. Juli 2012

Steff



Onze vriend is 50 geworden en dit is zijn kaart geworden, een beetje brutaal is hij wel, maar hij past  wel bij hem, hihihi. Het 3-D plaatje had ik nog van mijn moeder. Ik vondt de klok van Tim Holtz wel passen en heb ook klokken geembrosst omdat de tijd zo snel gaat.
Prettig weekend allemaal.
Liefs Juanita

Für unsere Freund die 50 worden ist, habe ich diese Karte gemacht, ein bisschen frech ist er schon, hihihii.
Aber es passt total für Ihm. Das 3-D bildli hatte ich noch von meiner Mutter. Der Uhr von Tim Holtz fand ich auch passend da der Zeit so schnell läuft. Weiter habe ich auch Uhren embrosst.
Ich wünsche allen ein schöne Sonntag.
Alles liebe Juanita

2 Kommentare:

  1. Wat een gave kaart!!!! Heel mooi!

    gr. arjette.

    AntwortenLöschen
  2. hoi zus
    wauw wat een beauty is dit, je weet ik hou niet van rood, maar alles is geweldig, daar zal steff wel blij mee zijn, ik hou wel van het gewaagde erin, je doet veel embossen hé, ik neem er geen tijd voor, is eigenlijk zonde ik heb zoveel mallen liggen, misschien moet ik het toch maar eens meer doen!!!
    knuffels aan jullie
    xxxxxxxxxxxxxxxx je zussie

    AntwortenLöschen