Donnerstag, 21. Februar 2013

3 Valentijnskaarten

 Hier nog 3 valentijnskaarten die ik gemaakt heb. De roze was voor mijn zussie met mannetje, de blauwe voor mijn moeder en de rode voor mijn schoonmoeder.
De roze stempel heb ik weer met embrospoeder gedaan, daarom glanzt hij zo en is niet zo goed te zien! ( ik weet ook niet of "glanzt" goed geschreven is, hihihi, ik ben echt een halve Zwitser!)
Ze kwamen wel te laat aan in Holland, pas de 16de, ze waren lang onderweg, de post is niet meer wat het eens was! Ik wens iedereen een prettig weekend!
Liefs Juanita
 Hier noch 3 Valentinskarten die ich für meine Schwester mit Schwager (Rosa), meine Mutter (Blau) und Schwiegermutter (Rot) gemacht habe.
Der Stempel auf der rosa Karte habe ich wieder mit Embrossing Pulver gemacht, daher sieht mann es nicht so gut, es glänzt zu fest!
Die Karten sind leider zu spät in Holland angekommen, Sie waren sehr lange unterwegs, die Post ist nicht mehr was es einmal war!
Ich wünsche allen ein schönes Wochenende.
Alles liebe Juanita

4 Kommentare:

  1. Wat een lieve kaartjes, mooi!!

    gr. arjette.

    AntwortenLöschen
  2. Mooie kaartjes!
    Wel jammer dat de post soms niet op tijd aankomt.
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen
  3. Erg mooie kaarten Juanita en die tekststempel is erg leuk !
    Liefs
    Margo

    AntwortenLöschen
  4. ach ja beter laat dan nooit he, mooie kaartjes

    AntwortenLöschen