Mittwoch, 6. März 2013

Moeders verjaardagskaart

 In februari was mijn moeder ook nog jarig, een week voor mijn zussie en dit was haar kaart!
Natuurlijk weer blauw en parijs omdat ze daar zo weg van is.
Dan nog wat vlinders en bloemen om de lente een beetje binnen te halen.
Ik vindt het altijd leuk om jullie reacties te lezen.
Liefs Juanita
 Im Februar hatte meine Mutter auvh noch Geburtstag, eine Woche vor meine Schwester und das ist Ihre Karte!
Natürlich wieder Blau und Paris da Sie das so liebt!
Dann noch ein paar Schmetterlingen und Blumen zum der Frühling reinholen.
Ich freue mich immer auf eure Reactionen!
Alles liebe Juanita

3 Kommentare:

  1. wat een mooie kaart en wat leuk dat je moeder zo gek van "mijn" stad is!

    AntwortenLöschen
  2. Heel mooi kaartje!
    Zitten veel leuke dingen op.
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen
  3. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog !!

    Grtjs Peggy

    AntwortenLöschen