Sonntag, 20. Oktober 2013

Bedankkaartje en ketting

 Dit kaartje heb ik even snel gemaakt als bedankkaartje voor een gezellige zondag met lekker eten.
Het vintageplaatje had ik van mijn zussie gekregen en vondt die wel passend.
De kandelaar van Tim Holtz vondt ik ook wel passen en het parfumflesje ook.

De ketting heb ik met mijn stiefdochter samen gemaakt.  De stempel met zwarte Stazon op krimpie dinkie gedaan en dan met copics ingekleurd. Heeft iemand een tip met wat het beter te kleuren is of stempelen want met de copics haal je het zwart van de stempel weer weg, dat is wel lastig. Na het krimpen heb ik de rand met zilver embossing poeder gedaan dat ziet er ook wel mooi uit maar ik weet niet hoe goed dat blijft zitten. Het was echt een probeerseltje. Nog een ketting met kraaltjes maken en klaar!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Bedank voor jullie reakties iedere keer, ik waardeer het zeer.
Liefs Juanita

Diese Karte habe ich schnell nach einen gemütliche Sonntag gemacht mit feinen Essen, zum danke sagen.
Das Vintagebild habe ich mal von meiner Schwester bekommen, und habe gedacht das passt zu meiner Schwiegermutter. Dazu habe ich die Kerzenständer von Tim Holtz gebraucht und die Parfumflasche passt auch finde ich.
Die Kette ich ich mit meiner Stieftochter zusammen gemacht. Ich habe mit Stazon auf Schrumpffolie gestempelt und dan mit Copics gemalt. Hat jemand ein Tip womit es besser geht, mit die Copics geht nämlich die Schwarze Stempelabdruck wieder weg. Nach dem Schrumpfen habe ich der Rand mit Silber Embossingpulver bearbeitet, wie gut das sitzen bleibt weiss ich nicht. Das ganze war einen Versuch.
Dan noch mit Perlen einen Kette machen und fertig ist das ganze.

Ich hoffe das es euch gefällt, und bedanke mich für die Kommentare die Ihr mich immer schreibt.
Ich schätze das sehr.
Alles liebe Juanita

3 Kommentare:

  1. je kaart is mooi, maar die ketting is echt helemaal helemaal top.wat gek dat de stazon uitveegt, misschien moet je het eens proberen met stiften op water basis, omdat copics en stazon beiden p alcoholbasis is een het een gladde ondergrond is, of de stazon eerst heel goed laten drogen.

    AntwortenLöschen
  2. mooi kaartje maar je ketting vind ik helemaal top groetjes maartje

    AntwortenLöschen
  3. Wat een mooie kaart en ketting heb je gemaakt.Prachtig!
    Liefs van Anneke

    AntwortenLöschen