Sonntag, 6. Dezember 2015

Copic Benelux

Hallo lieve volgers

Als eerste wil ik jullie laten weten dat ik nu DT lid ben bij het Copic Benelux blog.
 Ik ben natuurlijk super trots dat ik mag mee doen!
Ik hoop dat jullie ook komen kijken, hier heb ik de link voor jullie:
 http://copicmarkerbenelux.blogspot.ch/

Nu laat ik jullie weer een mannenkaart zien die ik gemaakt heb, ik heb haar weer met Copics gekleurd, de kleuren heb ik jammer genoeg niet opgeschreven. 
De achtergrond heb ik embosst met text en dan afgeschuurd. 
Het gespje van het riempje heb ik bij mijn vorige vakantie in Nederland gevonden en vond hem zo leuk dat ik natuurlijk gelijk meedere gekocht heb.
Ik denk dat de ontvanger hem wel mooi zal vinden.
Ik wens jullie een prettige zondag en hopelijk tot ziens ook bij Copic Benelux
Liefs Juanita



Hallo liebe Besucher

Als erste will ich euch wissen lassen das ich jetzt DT Mitglied bin beim Copic Benelux Blog.
Ich bin natürlich super stolz das ich dort mitmachen darf!
Ich hoffe das Ihr mal reinschaut, hier habe ich der Link für euch:
http://copicmarkerbenelux.blogspot.ch/

Jetzt zeige ich euch wieder einen Männerkarte die ich gemacht habe.
Ich habe sie wieder mit Copics gemalt, die Farben habe ich leider nicht aufgeschrieben.
Der Hintergrund habe ich embosst mit Text und dan abgeschliffen.
Die Gurtelschnalle habe ich mal in Holland entdeckt und natürlich gleich mehrere gekauft.
Ich glaube das der Empfänger sich sicher freut.
Jetzt wünsche ich euch einen schönen Sonntag und hoffe das ich euch bei Copic Benelux wieder sehe.
Liebe Grüsse Juanita

1 Kommentar:

  1. Gefeliciteerd zeg! Je kleurt ook zo mooi, deze kaart is weer super leuk en origineel!

    AntwortenLöschen