Dienstag, 1. März 2016

Luis Royo

Hallo lieve Blogbezoekers

Ik ben weer terug van een weekje vakantie in Nederland.
Lekker bij mijn moeder en zusje geweest, het was weer gezellig.

Ik heb nog 2 highlights gehad, eerst bij Alexandra van den Berg de Basis en Gevorderden cursus van het 
European Copic Colouring Programma gedaan, kan ik jullie echt aanbevelen hoor!
En een dag later de Copic workshop bij Doe@Ding onder leiding van Diny Sprakel, Annie Fransen en Alexandra van den Berg, het was geweldig!
Mooie technieken geleerd wat je allemaal met je Copic's kunt doen.
Ik ben wel uren bezig geweest om een plekje te vinden voor al mijn inkopens op die dag, hihi.



 
Zo, nu naar mijn kaartje van vandaag, ik heb een digi gebruikt van Luis Royo.
Zijn werk heb ik leren kennen in de tijd toen ik nog tatooweerde.
Hij maakt fantastische schilderijen!



Voor de achtergrond heb ik een Masking stencil en het Copic Airbrush System gebruikt.
Ik ben begonnen met YG93, en ben over het hele vel gegaan.
Dan ben ik met YG95 - YG97 en YG99  vanaf het zonlicht steeds donkerder gaan airbrushen.
 Voor de schaduw heb ik W7 gebruikt.
Toen heb ik het stencil weggehaald en ben met YG 93 er nog een keer overheen gegaan.

Voor het haar heb ik: E31 - E33 - E59 en Y21 gebruikt.
De handschoenen: E31 - E35 en E59
Haar lippen: E04 - R11 en RV13
De huid: R01 - E00 - E13 en E50
Het zwaard: C1 - C3 - C5 - C7 en C9
Voor haar jurk heb ik: BV13 - BV23 en BV31 gebruikt en ook de huidskleur R01 heb ik laten terugkomen om het een doorzichtig effect te geven.

 Met een witte gel pen en een glitter gel pen wat highlights gegeven. Zien jullie de glans op de knopen en het zwaard?


Voor de kaart heb ik ook weer groen en lila gebruikt, zodat het een mooi geheel wordt. 

Ik hoop dat jullie haar mooi vinden, mijn stiefzoon zal haar wel bevallen, hihi.

Een prettige dag allemaal en tot volgende keer.

 

 



2 Kommentare:

  1. Wauw knap werk hoor.
    Super mooi.

    Grietje

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Juanita,
    ich finde es toll das Du im Urlaub einen Copic Workshop besuchen konntest. Und das Du etwas gelernt hast, sieht man an Deiner wunderschönen Koloration. Ich bin begeistert wie schön die Schattierungen Deines Bildes sind. Eine tolle Arbeit. :)))

    Viele liebe Grüße, Carmen

    AntwortenLöschen