Sonntag, 8. Mai 2016

Brieven

Hallo lieve Blogbezoekers


Al die post die je altijd krijgt!

Die haufen Post die mann immer bekommt!
  
Daar moet je toch ergens mee heen!
 Dus maar even een saaie houten organizer gepimpt.

Da muss mann doch irgendwie Ordnung darin bringen!
Also habe ich einen langweiligen Organizer aufgegpimpt.



Ik heb zilveren karton geembosst. 
En stanzen van Tim Holtz gebruikt voor de tandwielen en de registerkaarten.
Het papier is van Studio Light, de Industrial Lijn.
De kanten heb ik met aluminium tape beplakt.
 

 Ich habe silberen Karton mit Wellblech muster embosst.
Für die Zahnräder und Registerkarte habe ich Stanzer von Tim Holtz gebraucht.
Das Papier ist von Studio Light, der Industrial Linie.
Die Ränder habe ich mit Alu Tape beklebt.


 
Het ziet er veel beter uit als al die post op de tafel.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Prettige dag allemaal.

Auf unseren Tisch sieht es viel besser aus, nicht mehr al die Post lose auf den Tisch.
Ich hoffe das es euch gefällt.
Schöne Tag an allen.



2 Kommentare: